Primera nit

Bon dia, famílies,

Després d’una nit tranquil·la, creuant gran part del país, ens hem llevat a Àvila on hem esmorzat i gaudit de la vista de la muralla d’aquesta ciutat.
Ens queden 2 hores fins a Ciudad Rodrigo, on farem l’activitat de kayac i dinarem.
Seguim!
Nora, Fran, Lali i Ester

Primer dia

Bon dia famílies,

Ahir, després de la foto de rigor a Àvila, vam reprendre la ruta fins a Ciudad Rodrigo on vam fer 3,6 km de descens en caiac pel riu. Després de baixar uns quants ràpids i de refrescar-nos (alguns van bolcar i d’altres van mullar-se amb l’ajuda dels companys…) vam dinar al parc de la llera del riu. Vam reprendre el viatge i vàrem arribar a l’alberg a temps per fer una mica de descoberta de l’entorn i dutxar-nos abans de sopar. Després de sopar vàrem anar a prendre un gelat i un refresc, la pluja ens va fer cancel·lar la passejada pel passeig marítim.
Avui ens hem llevat amb un sol radiant, caldrà posar-nos molta crema solar!
Seguim!
Lali, Fran, Ester i Nora

Segon dia

Bona nit, famílies,

Avui ha fet un dia esplèndid, ha fet sol, però els núvols ocasionals ens han protegit. Hem començat el matí a les 8:30 amb un panet portuguès per esmorzar i a les 9 ens esperava el bus per començar l’Itinerari.
Primera parada estació de Rossio, Praça Restauradores, creuat el centre de la ciutat i passejat pels carrerons que portaven al mirador. Hem fet la visita al Convento do Carmo, vist l’elevador Sta. Justa i tingut una estoneta per investigar lliurement i comprar records per als de casa.
Després de dinar hem anat a l’ofic, hem tornat a sopar i, quan la pluja ens ho ha permès, hem anat a fer una passejada pel passeig marítim d’Oeiras.
Demà Seguim!
Nora, Lali, Ester i Fran
(Us adjuntem una de les fotografies que ens han fet arribar els monitors del caiac)

Tercer dia

Bona nit famílies,
Avui ha estat un dia molt complet. A l’inici del matí ens ha plovisquejat, però només mitja hora, la resta del dia ens ha fet un temps esplèndid.
Hem començat fent una visita al Monasterio dos Géronimos ( ens ha impressionat el munt de detalls que hi havia esculpits a tots els arcs i la bellesa del lloc). Tot seguit hem anat al CCB on molts ens hem estrenat en un museu d’art contemporani ( a molts els han agradat molt les pintures i escultures impressionisme i, a d’altres, els ha agradat reconèixer algunes obres de l’art pop més recents com les de l’Andy Warhol).
Hem menjat pícnic a la porxada de l’edifici del CCB. D’allà, hem anat a fer una foto de grup al monumento dos descubridores i, tot seguit, hem visitat la Torre de Belem.
Per completar el dia, hem anat a la piscina Oceànica on la majoria han saltat des dels trampolins. Després de sopar hem investigat el passeig marítim nord i gaudit d’una estona de temps lliure. Ara estem descansant i fent maletes, ja que demà ens toca matinar.
Fins demà,
Fran, Nora,Lali i Ester

Quart dia

Bona tarda, famílies,

Portem un llarg trajecte de bus i els vostres fills i filles ho estan duent molt bé, són uns cracs!
Anem una mica endarrerits, hem fet parada a dinar a Saragossa a les 16:00. Ara estem fent l’última parada ràpida per anar al lavabo a l’estació de Montblanc. L’hora prevista d’arribada és a les 20:30.