Després d’haver llegit a classe la novel·la El meu germà es diu Jessica de John Boyne a 4t d’ESO (lectura proposada pel XXVIII concurs El Gust per la Lectura) durant el primer i segon trimestres, s’han fet diverses propostes a l’alumnat per dur a terme el projecte final. Han treballat en grups de dos, tres o quatre persones i han escollit l’opció que més els ha satisfet. Han disposat de quatre sessions a l’aula per redactar les tasques escrites prèvies (descripció dels personatges, guions tècnics i literaris o esquelet dels textos) i d’una setmana més per a acabar el producte final.

Les propostes han estat aquestes:
1 Elaboració d’un còmic a partir de la tria dels fets més rellevants de la història.
2 Descripció i il·lustració dels personatges principals del llibre.
3 Gravació d’un curtmetratge a partir de la tria de les escenes que volguessin.
4 Gravació d’un booktràiler.
5 Gravació d’un booktube.
6 Gravació d’un noticiari.
7 Redacció d’un reportatge.
8 Redacció de la continuació de la novel·la.

Amb aquests treballs han pogut posar en pràctica moltes competències, tant lingüístiques com digitals o artístiques, i han pogut deixar llibertat a la imaginació.

Us volem deixar una mostra dels treballs que han fet, en concret els que es presentaran al concurs El Gust per la Lectura. No podem penjar-los tots, però tots han fet molt bona feina! Esperem que us agradin!!

(Clica sobre els següents títols per accedir al document PDF o al vídeo corresponent)

Grup 4t L: número d’inscripció 4358
I tu, com t’imagines els personatges?
Taronges per esmorzar
Com la Deborah Waver va arribar a ser primera ministra

Grup 4t I: núm. d’inscripció 4359
La meva germana Jessica
Una família perfecta
Començar de nou quan tot acaba

Grup 4t J: núm. d’inscripció 4360
Un canvi de sexe
La primera ministra se sincera

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.

Entrades recents de l’institut