cliqueu per veure en gran

Entre el 13 i el 17 de juny, una cinquantena d’alumnes de 3r ESO acompanyats de quatre professors han visitat Cantàbria per a realitzar el treball de síntesi de 3r. L’objectiu era crear un blog turístic promocionant aquesta comunitat autònoma.

A continuació us detallem les visites que vam fer:

Dilluns 13 de juny
Vam sortir a les 6 del mati de l’institut. Esmorzar a Alfajarín i dinar a Bilbao. A mitja tarda vam arribar a Santander i la vam visitar. Autocar cap a Santillana del Mar, sopar i dormir. Estàvem molt cansats.

Dimarts 14 de juny
Durant el matí varem visitar el Parc de Cabárceno. Per la tarda un passeig sota la pluja per les poblacions turístiques de San Vicente de la Barquera i Comillas.

Dimecres 15 de juny
Sortida a Fuente Dé (Picos de Europa), pujada en telefèric al mirador. A dalt feia molt fred, els paisatges eren magnífics. Vam dinar a Potes i en acabar vam visitar el monestir de Santo Toríbio de Líébana. Al vespre vam anar ballar al bar musical de Queveda.

Dijous 16 de juny
Al matí vam visitar Santillana del Mar i després alguns van fer un bany a les platges de Suances. A la tarda, visita a les coves d’Altamira.

Divendres 17 de juny
Sortida cap a Bilbao. Visita del centre de la ciutat i tornada cap a Granollers. L’arribada va ser als vols de les 11 de la nit.

Van ser cinc dies molt intensos, amb grans contrastos de paisatges i visites. Tots i totes hem gaudit molt d’aquest viatge. Ha estat una gran experiència. Segur que ara ja hem … DESCOBERT CANTÀBRIA!