Em va semblar molt interessant la xerrada sobre mites de trastorns alimentaris. Crec que és un tema molt important i sobretot a la nostra edat, ja que molt adolescents tenen molts problemes daquest tipus. Em va servir per saber moltes coses per no caure en cap problema daquests. Em va semblar que ítems com que gairebé la culpa és de la societat.
Però no em va agradar gaire que no eren coses noves, moltes ja les sabíem. Així que em va ajudar per resoldre alguns dubtes que tenia però no em va aportar gaire informació nova.
En resum puc dir que la xerrada va estar gaire bé ja que el noi sexplicava molt bé i donava molta participació a nosaltres.
Ana B. Alcaraz
Però no em va agradar gaire que no eren coses noves, moltes ja les sabíem. Així que em va ajudar per resoldre alguns dubtes que tenia però no em va aportar gaire informació nova.
En resum puc dir que la xerrada va estar gaire bé ja que el noi sexplicava molt bé i donava molta participació a nosaltres.
Ana B. Alcaraz
Re: Xerrada
per elvira duran molero - Ara he trobat la teva aportació, és que no estava al lloc. Coincideixo totalment amb tu.