Gisela
per elvira duran molero - Respecte la xerrada/taller del passat divendres la vaig trobar força interessant, ja que tracta un tema del qual molts dels adolescents pateixen, la major part per culpa de la societat i els patrons de bellesa. Tot i així, vaig trobar a faltar una part més nova, és a dir, durant els anys en el institut ja hem rebut diverses xerrades de transtors alimentaris, i per tant ja estem força informats sobre això i moltes de les coses explicades per el noi, crec que ja les sabíem.
Llavors jo la vaig considerar com una xerrada/taller recordatori de coses ja explicades anteriorment, i gràcies al noi, crec que per això no es va fer passada ja que ho va explicar molt clarament, amb exemples molt clars que feia el taller més amè, i no pas feixuc.
En resum, em va agradar força el taller, perquè em va ajudar aprendre coses noves sobre mites y a més a més, em va servir per recordar que els adolescents i tots en generals hem de portar una dieta equilibrada, fer els 5 àpats, evitar greixos animals...etc.
Llavors jo la vaig considerar com una xerrada/taller recordatori de coses ja explicades anteriorment, i gràcies al noi, crec que per això no es va fer passada ja que ho va explicar molt clarament, amb exemples molt clars que feia el taller més amè, i no pas feixuc.
En resum, em va agradar força el taller, perquè em va ajudar aprendre coses noves sobre mites y a més a més, em va servir per recordar que els adolescents i tots en generals hem de portar una dieta equilibrada, fer els 5 àpats, evitar greixos animals...etc.
Re: Gisela
per elvira duran molero - Sí, a mi també em va semblar una mica "ligth". Es veu que tenen un ppt i els marquen el contingut. A mi m'hagués agradat més fer reflexionar sobre la influència de les creences en el nostre comportament, però bé, ja entrarem nosaltres.
Peer altre banda, un recordatori sempre va bé, no?
Peer altre banda, un recordatori sempre va bé, no?